2013. augusztus 3., szombat

1..:Átlagos iskolanap egy nem éppen átlagos kezdete:.

Reggel Lyndával ébresztő órájának a hangjára kelltem. Utána pedig Lyndát is felébresztettem hogy el ne késsünk az évnyitórol.
- Jó reggelt!-üdvözöltem Lyndát kómás fejjel.
- Jó reggelt neked is!-válaszolt vissza Lynda.
- Jól aludtál?-kérdeztem, miközben kikászálódtam az ágyból.
- Köszi jól!-mondta vigyorogva.
Szerintem menyj zuhanyozni én addig felkeltem Florát. Mikor már mindenki felébredt lemntem a konyhába valami finomat készíteni. De mielőtt elkezdtünk volna reggelizni én még felmentem a fürdőbe és lezuhanyoztam. Ezután peig felvettem az ünnaplőmet.
Ami szerintem tökéletesen állt rajtam. Ebben pedig Lynda is megerősített! Ezután pedig segítettem a hugomnak kiválasztani a megfelelő ünneplő ruháját, mivel tudja hogy csak én tudok neki segíteni! Ezután még gyorsan pepakoltam a táskámba pár apróságot ami elengedhetetlen kellék a suliba. Jegyzetfüzet,tollak,szájfény,papírzsepi,kéztörlő kendő. Ezután pedig lementünk gyorsan enni, hogy nehogy kihüljön a reggelink. Ami végül gofri lett:

Miközben ettünk még megbeszéltük hogy milyen volt a nyár és,hogy nagyon hiányoznin fog nekünk a lustulás! Mikor végeztünk így szóltam:
- Lassan indulnunk kéne ha nem szeretnénk elkésni nem?-kérdeztem.
- Okés felőlem indulhatunk!-mosolygott rám Lynda.

 ♥ 20 percel később

Amikor az iskolához értünk láttünk pár ismerős arcot de annyira nem foglalkoztunk velük csak mosolyogva köszöntünk! Mint minden évben most is megálltunk Lyndával 5 másod percre az iskola előtt:
Amikor beléptünk már mindenki sietett ki a tornaterembe ahol azigazgató nő beszédét szoktuk hallgatni! Most is a szokásos beszédét mondta amikor felfigyeltem!
- Mint minden évben megrendezzük idén is a csere-diák programunkat. Ezúttal Párizsba lesz lehetőségünk a diákjainknak ellátogatni. Az indulás 2 hónap múlva lesz és a gyerekek 6 hónapot tölthetnek ott. Természetesen ott tanulnának tovább és megismerkedhetnének az általuk választott szakmával is. Akit érdekel ez a program azt a tanárinál várjuk. Ezután indultunk az iroda felé. Mikor megkaptuk a szórólapokat visítani és ujjongani kezdtünk. Ezek után pedig elindultunk haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése