2013. augusztus 2., péntek

.:Bemutatkozás:.

A nevem Rebecca Elwood. 17 éves vagyok. Az apukámmal és húgommal élem a hétköznapjaim Londonban.

 Az anyukám 9 éve meghalt,így hát hárman maradtunk: apa, Flora és én. Mindig is szerettem Londont mert ez a hely sosem alszik. Mindig tele van a város turistákkal és vendégekkel. Apukám amúgy a City of Londonban dolgozik. Méghozzá elég sokat mivel alig van itthon.(A sok üzleti út miatt ez nem is lehetne másképp). ilyenkor pedig a húgommal és a barátnőmmel: Lyndával töltöm az időt. Lynda amúgy a legjobb barátnőm nagyon szeretem mert mindig felvidít és nagyon sokat nevetünk. Ja és csak is kizárólag vele megyek vásárolni.(!!!) Amúgy divat tervező szeretnék lenni! Mondtam már? Anyukám is az volt és nagyon sokat jártam be hozzá még kis korormban. Ezeket is én rajzoltam még 7 évesen:

Amúgy szeretek még sportolni és zenélni is! Úszok egy héten kétszer-háromszor, plusz még futok is egy héten egyszer! Zenélni is tanulok már 6 éve gitározni tanulok! Sok mindenem meg van mivel apa sokat keres de nem vagyok "cica baba".(!!!) Ha valami rossz történik mindig a jó oldalát nézem és ez szerintem fontos. :)

Hát ez lenne az én kis életem!

De most jön csak a kezdet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése